7 kroków do sukcesu!

Instagram w Biznesie

Dowiedz się jak się wyróżnić, przyciągnąć
obserwujących i zbudować markę na Instagramie

WYRÓŻNIJ SIĘ ALBO ZGIŃ!

sty 3, 2019 | Online Marketing

Aurelia ikona

Asia Bednarz

Bizneswoman, Lider, właścicielka firmy Social Media Expert, Blogerka, Autorka ebooków, kursów oraz szkoleniowiec. Od kilku lat zajmuję się Marketingiem Internetowym, automatyzacją biznesu oraz sprzedażą. Jestem specjalistą od Facebooka, Instagrama, Chatbotów oraz stron www. Z sukcesami doradzam innym jak efektywnie wykorzystać siłę mediów społecznościowych do budowania marki osobistej, relacji i komunikacji online, czyli rozwoju ich biznesów i marek. 

Niezależnie od tego, co chcesz promować przez internet, pewne jest, że podążanie za tłumem NIE jest dobrym pomysłem. 

Robienie tego co robi większość sprawia, że stajemy się tylko jedną z tysięcy lub milionów ludzi, a jest to pewien sposób, żeby pozostać niezauważonym.

Jak więc najprościej wyróżnić się z tłumu?

To na prawdę bardzo proste!

Wystarczy, że będziesz sobą i że będziesz działać w oparciu o swoje „dlaczego”..

Wystarczy, że będziesz mieć swoje zdanie i że nie będziesz obawiać się go trzymać.

Bądź więc sobą, ponieważ na świecie nie ma drugiej takiej osoby, a to oznacza, że tak naprawdę nie masz konkurencji !

Moim jednym ze sposobów na bycie zauważalną w mediach społecznościowych oprócz tego, że jestem sobą to zdjęcie profilowe.

 

Jak więc powinno wyglądać idealne zdjęcie profilowe ?

-Jakość, to nie może być zwykłe szybkie selfie tylko profesjonalne zdjęcie

-Zdjęcie twarzy, a nie całej postaci

-Eleganckie

-Unikaj koloru niebieskiego, aby wyróżnić się od tła facebooka

-Zdjęcie wesołe z uśmiechem

 

Przykładowe grafiki:

 

Powyższa grafika została utworzona przeze mnie w Canvie na stronie www.Canva.com

Odpowiedz sobie sam na pytanie czy takie zdjęcia profilowe widzisz na co dzień w mediach? Jakbyś zobaczył pod czyimś postem wartościowy komentarz plus takie zdjęcie profilowe wyróżniające się z tłumu to czy byś zajrzał na stronę takiej osoby ?

Jeśli dodatkowo prowadzisz wartościowy fanpage i zrobisz pierwsze wrażenie to zapewniam Cię, że osoby chętnie będą wracać na Twoją stronę, a to oznacza, że będą Twoimi potencjalnymi klientami.

Jeżeli zainteresował Cię ten wpis, być może zainteresuje Cię mój ebook „Jak stworzyć fanpage na FB i zbudować markę”, którego możesz pobrać bezpłatnie poniżej.

 

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Social Media Marketing Asia Bednarz