Online Marketing

WYRÓŻNIJ SIĘ ALBO ZGIŃ!

Niezależnie od tego, co chcesz promować przez internet, pewne jest, że podążanie za tłumem NIE jest dobrym pomysłem. 

Robienie tego co robi większość sprawia, że stajemy się tylko jedną z tysięcy lub milionów ludzi, a jest to pewien sposób, żeby pozostać niezauważonym.

Jak więc najprościej wyróżnić się z tłumu?

To na prawdę bardzo proste!

Wystarczy, że będziesz sobą i że będziesz działać w oparciu o swoje „dlaczego”..

Wystarczy, że będziesz mieć swoje zdanie i że nie będziesz obawiać się go trzymać.

Bądź więc sobą, ponieważ na świecie nie ma drugiej takiej osoby, a to oznacza, że tak naprawdę nie masz konkurencji !

Moim jednym ze sposobów na bycie zauważalną w mediach społecznościowych oprócz tego, że jestem sobą to zdjęcie profilowe.

 

Jak więc powinno wyglądać idealne zdjęcie profilowe ?

-Jakość, to nie może być zwykłe szybkie selfie tylko profesjonalne zdjęcie

-Zdjęcie twarzy, a nie całej postaci

-Eleganckie

-Unikaj koloru niebieskiego, aby wyróżnić się od tła facebooka

-Zdjęcie wesołe z uśmiechem

 

Przykładowe grafiki:

 

Powyższa grafika została utworzona przeze mnie w Canvie na stronie www.Canva.com

Odpowiedz sobie sam na pytanie czy takie zdjęcia profilowe widzisz na co dzień w mediach? Jakbyś zobaczył pod czyimś postem wartościowy komentarz plus takie zdjęcie profilowe wyróżniające się z tłumu to czy byś zajrzał na stronę takiej osoby ?

Jeśli dodatkowo prowadzisz wartościowy fanpage i zrobisz pierwsze wrażenie to zapewniam Cię, że osoby chętnie będą wracać na Twoją stronę, a to oznacza, że będą Twoimi potencjalnymi klientami.

Jeżeli zainteresował Cię ten wpis, być może zainteresuje Cię mój ebook „Jak stworzyć fanpage na FB i zbudować markę”, którego możesz pobrać bezpłatnie poniżej.

 

Ekspert w dziedzinie Online Marketingu i Automatyzacji Biznesu, autorka e-booków, kursów oraz szkoleniowiec. Specjalista od Facebooka, Instagrama oraz stron www.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *