7 kroków do sukcesu!

Instagram w Biznesie

Dowiedz się jak się wyróżnić, przyciągnąć
obserwujących i zbudować markę na Instagramie

23 WSKAZÓWKI JAK ROZWIJAĆ SWÓJ BIZNES W MLM?

lt. 4, 2021 | Rozwój

Aurelia ikona

Asia Bednarz

Bizneswoman, Lider, właścicielka firmy Social Media Expert, Blogerka, Autorka ebooków, kursów oraz szkoleniowiec. Od kilku lat zajmuję się Marketingiem Internetowym, automatyzacją biznesu oraz sprzedażą. Jestem specjalistą od Facebooka, Instagrama, Chatbotów oraz stron www. Z sukcesami doradzam innym jak efektywnie wykorzystać siłę mediów społecznościowych do budowania marki osobistej, relacji i komunikacji online, czyli rozwoju ich biznesów i marek. 

Działasz w MLM, ale jeszcze nie masz konkretnych efektów? Chcesz strategicznie działać w swojej branży MLM? Chcesz zarabiać dochód pasywny z Twoich działań teraz? Przygotowałam dla Ciebie 23 wskazówki jak rozwijać biznes w Network Marketingu!

1. NIE SPRZEDAWAJ INFORMACJI NA STARCIE!

Usuń nazwę Twojej firmy oraz logo, ze wszystkich platform społecznościowych. Nie jesteś tablicą ogłoszeniową swojej firmy, więc nie “tapetuj” wszystkich swoich profili społecznościowych z nazwą firmy i oferowanymi produktami, uwierz ludzie nie lubią REKLAM! Budujesz markę siebie i Twojego imienia, nie firmy. Więc zamiast tego, publikuj coś co wzbudzi ciekawości i rozrywkę z którą ludzie mogą się zidentyfikować i reagować pozytywnie. Jest mnóstwo powodów dlaczego nie wolno tego robić…Jeden z nich wymieniłam powyżej (budowanie intrygi i ciekawości, czym właściwie, zajmujesz się na co dzień oraz eliminujesz ryzyko, że ktoś sprawdzi w Google informację na temat Twojej firmy, lub postanowi zacząć działać z kimś innym w Twojej firmie. Ale co najważniejsze, nie wymieniając nazwy firmy, budujesz markę siebie! To Ty jesteś firmą. Budujesz zaufanie do siebie i dajesz się poznać. Bo ludzie nie dołączają do zespołów, dlatego że widzą nazwę firmy czy produktu, tylko dołączają do ludzi, których lubią i w jakimś stopniu ufają. Proces jest taki, że Twoi odbiorcy najpierw chcą Cię poznać, polubić, zaufać, a następnie dowiedzieć się więcej o Twoim
projekcie. Kolejny powód to taki, że gdyby coś się nagle wydarzyło i musiałbyś zrezygnować lub zmienić firmę MLM, to kiedy nie masz swojego profilu „obklejonego” reklamami swojej firmy, zrobisz to bez „szumu”. Nikt nawet nie dowie się, że zmieniasz firmę, branżę lub cokolwiek. Po prostu dalej jesteś sobą, pokazujesz swój lifestyle, i intrygujesz swoją aktywnością.

2. STWÓRZ PROFESJONALNY PROFIL FACEBOOKOWY!

Jak rozwijać swój biznes w MLM?

Brzmi banalnie ? Niby tak, ale wciąż widzę jak wiele osób z branży MLM popełnia ten błąd i nie umieszcza SWOJEGO zdjęcia na swoim profilu! Zaufaj mi, naprawdę umieść swoje zdjęcie, bo to jest pierwszy kontakt z Tobą, budowanie relacji, budowanie zaufania do Ciebie, sympatii i to może być głównym czynnikiem dla którego osoba, którą poznajesz na Facebooku, czy wejdzie z Tobą w konwersację, czy nie…Dlatego mówię o zdjęciu Ciebie, a nie umieszczanie kota, psa, czy nawet logo firmy! Kiedy korzystasz z mediów społecznościowych, aby rozwijać swój biznes, ludzie chcą Ciebie poznać (dowiedzieć się kim jesteś, zanim Ci zaufają) i chcą zobaczyć Twoją uśmiechniętą twarz. Na materiał w tle warto wybrać coś co najbardziej zobrazuje czym się zajmujemy lub wokół czego będzie skupiona grupa fanów. Idealne zdjęcie w tle powinno wyrażać to czym się zajmujesz, twoje wartości, twój produkt, twój biznes, a przede wszystkim Ciebie! Powinno zawierać twoją twarz, twoją postać i maksimum 3 rzeczy opisujące czym się zajmujesz. Możesz również promować swoje produkty, swoją stronę www, eventy, swojego e-booka. Możesz napisać w jaki sposób jesteś w stanie pomóc drugiej osobie. Zerknij jak to wygląda u mnie.

3.PRZESTAŃ SPRZEDAWAĆ PUBLICZNIE!

Ludzie nie wchodzą na Facebooka i inne Social Media po to by coś kupować…(kupują na specjalnych stronach do tego przystosowanych). Facebook został zaprojektowany po to by jednoczyć ludzi, budować relację oraz dla rozrywki! Jeśli budujesz biznes przez Social Media, to świetnie! Ale nie pal kontaktów i relacji ze swoimi odbiorcami, poprzez wieczną promocję i sprzedaż. Jeśli masz swój Fanpage, to od czasu do czasu podziel się produktem jaki możesz zaoferować, lecz rób to z umiarem!
Jeśli natomiast chodzi o profil osobisty na Facebooku, to absolutnie nie sprzedawaj! To nie jest miejsce po to by werbować klientów. To miejsce jest po to by budować relację z Twoimi znajomymi i dawać się poznawać. Jeśli będziesz sprzedawać na swoim profilu, to szybko zauważysz jak ludzie będą Cię unikać i nie odpowiadać na Twoje wiadomości, gdyż z góry założą, że chcesz im na pewno coś sprzedać. Traktuj profil osobisty personalnie, dziel się swoimi historiami, inspiruj, pokazuj swoje życie, siebie i swoją osobowość. Pokaż jakie masz wartości, co cenisz w życiu i jaką osobą jesteś. To jest właśnie budowanie relacji z Tobą! I nawet jeśli ktoś Cię nie zna i nigdy z Tobą nie rozmawiał, to poprzez wejście na Twój profil i przejrzenie tablicy na Facebooku, poznaje Ciebie, i automatycznie „wydaje” mu się że zna Cię kupę lat, co w rezultacie buduje zaufanie do Ciebie i sympatię. A o to właśnie chodzi, prawda?

4.NIE UMIESZCZAJ LINKU DO STRONY FIRMY!

Podobnie jak w przypadku wskazówki nr #1, chcemy udostępniać w naszych postach historie i zachęcać ludzi do skontaktowania się z nami za pośrednictwem wiadomości prywatnej, aby uzyskali więcej informacji bezpośrednio od nas. Jeśli opublikujesz swoją firmową stronę internetową lub linki Social Media, Twoi potencjalni klienci najpierw będą „Googlować” co to za firma, jakie są opinie itp, a Ty stracisz kontrolę nad procesem ekspozycji i przedstawiania projektu osobiście. Możesz nawet nie wiedzieć, że byli zainteresowani, jeśli udostępnisz link do swojej firmy w Social Media, ponieważ zobaczą coś co im się nie spodoba, źle zinterpretują i już nigdy więcej nie będą chcieli słyszeć o Twojej firmie.

5. ZACZNIJ NAGRYWAĆ STORIES!

Ich popularność jeszcze przez jakiś czas nie spadnie. Stories, czyli krótkie, 15-sekundowe filmiki na Instagramie i Facebooku są
obecnie jednym z najlepszych sposobów na budowanie społeczności. A im większa społeczność, tym więcej potencjalnych leadów dla waszego biznesu MLM. Dlatego jeśli jeszcze nie publikowałeś żadnych stories, chwytaj za telefon i przedstaw się! Ta forma komunikacji cechuje się naturalnością, nie jest wyreżyserowana, pomaga nawiązać bardziej bezpośredni kontakt z odbiorcami. I nawet, jeśli palniesz coś głupiego…po 24 godzinach Twoje story zniknie, więc świat szybko o tym zapomni. Nie zapomni jednak o pozytywnych emocjach, jakie wzbudziłeś w trakcie Twoich nagrań.


 
Powyżej przedstawiłam Ci 5 z 23 wskazówek jakie dla Ciebie przygotowałam. Resztę tipów znajdziesz w bezpłatnym e-booku do pobrania: „23 wskazówki jak rozwijać swój biznes w Network Marketingu”

Miłej lektury! Jeśli masz jakieś pytania w zakresie Social Media lub Network Marketingu i mogę Ci pomóc zostaw poniżej komentarz lub wyślij do mnie wiadomość.

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Social Media Marketing Asia Bednarz