Założyłaś już fanpage firmowy i nie masz pomysłu jakie posty na nim publikować? Zainspiruj się moimi propozycjami.
#1 Zamieszczenie podstawowych informacji o firmie czy marce.
Np. kilka zdań o specyfice działalności + link do strony www. Informacje te można później wielokrotnie zmieniać.
#2 Opracowanie jednolitej grafiki dla wpisów.
Bardziej profesjonalny wariant prowadzenia strony, szczególnie przydatny gdy poświęcamy wiele środków na stworzenie ciekawych zdjęć czy ich kolarzy i fakt ich kopiowania przez internautów chcemy wykorzystać do promowania firmy/marki. Konkretnie chodzi o ustalenie miejsca zamieszczenia sygnetu logo na grafikach lub ujednolicającego układu graficznego w obrazkach
#3 Umieszczanie ikonki FB.
Wraz z przekierowaniem na firmowy fanpage na firmowej stronie www, ewentualnie w stopce maili, newsletterach i innych kanałach.

#4 Wstawianie postów z miejscem do uzupełnienia.
Tego typu treści mogą wywołać większy ruch na Twojej stronie ( np. gdybym wygrał 1 mln, kupiłbym…)
#5 Dzielenie się poradami.
Udzielaj wskazówek dla swoich zwolenników, które okażą się dla nich przydatne. Możesz dodawać je za pomocą liczb np. Wskazówka #45.
#6 Odświeżanie wcześniejszych wpisów.
Zamieszczaj treści, które kiedyś napisałaś. Dzięki temu nowi użytkownicy będą na bieżąco. Możesz nawet pochwalić się swoim pierwszym artykułem/produktem.
#7 Tworzenie pytań.
Zadawaj pytania swoim odbiorcom, dzięki temu nawiążesz z nimi lepsze relacje.
#8 Oferowanie bezpłatnego e-booka, poradnika, video.
Zaproponuj Twoim użytkownikom bezpłatną wersję produktu. Dzięki temu możesz budować listę dodatkowych e-mail, które odwiedzający będą musieli zostawić, aby korzystać z produktu.
#9 Tworzenie postów z logiem marki.
Zamieść ciekawy i inspirujący obraz z logiem swojej marki.
#10 Dodawanie zdjęć produktów.
Warto pomyśleć o unikalnym zdjęciu np. pracownik faktycznie korzysta z prezentowanego produktu.
#11 Zapytanie o opinię swoich zwolenników.
Twoi zwolennicy z pewnością będą zachwyceni, że prosisz ich o opinie o swoim produkcie.
#12 Udostępnianie pomocnych źródeł.
Publikowanie na swojej stronie pomocnych źródeł, które ktoś już wcześniej wstawił.
#13 Pokazanie innym jak działasz, z czego korzystasz.
Pokaż odbiorcom jakich narzędzi używasz w swoim biznesie, może to wywołać oczekiwaną dyskusję.
#14 Wstawianie ulubionej książki.
Podziel się ciekawą książką ze swoimi fanami, która wzbudzi u nich zainteresowanie. Z pewnością będą za to wdzięczni.

#15 Publikowanie – dnia z życia Twojego pracownika.
Pokaż innym jak funkcjonuje Twoja firma, jakie zadania wykonują Twoi pracownicy. Publikuj zdjęcia np. ze spotkania biznesowego, pracy zespołowej.
#16 Polecanie ulubionych produktów/usług.
Pochwal się Twoimi ulubionymi produktami. Wstawiaj zdjęcia np. jak z nich korzystasz.
#17 Tworzenie ankiet.
Ankiety są ciekawym sposobem na zwiększenie zaangażowania Twojej społeczności. Np. Które hasło podoba Ci się najbardziej ?
#18 Dodawanie cytatów.
Warto wstawiać zabawne i interesujące cytaty, które także w ciekawy sposób będą przekazywały wiedzę Twoim odbiorcom.

#19 Dodawanie postów związanych z Twoim życiem, a nie tylko pracą.
Możesz dodawać zdjęcia np. gdzie byłaś na urlopie, co robiłaś w weekend. Będziesz bardziej wiarygodna.
#20 Utworzenie konkursu.
Zachęć swoich czytelników do tego, aby wzięli udział w konkursie przez Ciebie zorganizowanym. Jest to fajny sposób, aby wzbudzić większe zainteresowanie wśród odbiorców.

#21 Zachęć fanów do zadawania pytań.
Zapytaj się odwiedzających z czym mają problem, czego by się chcieli od Ciebie dowiedzieć. Przekonaj ich że jesteś ekspertem w danej dziedzinie.
#22 Wyróżnienie „fana miesiąca”
Zwolennicy są ważni, dlatego pokaż jakie mają znaczenie. Można wyróżniać najaktywniejszych fanów, niech wiedzą, że są przez Ciebie doceniani.
#23 Dodawanie najnowszych informacji o Twojej firmie.
Coś się zmieni ? Nowy pracownik ? Podziel się tym wszystkim ze wszystkimi fanami.
#24 Udostępnianie zdjęć z imprez firmowych.
Podziel się z innymi ciekawymi zdjęciami z wydarzeń w Twojej firmie.
#25 Wywiad, zdjęcia z liderem w branży.
Dzięki temu Twoi czytelnicy będą wiedzieli, że spotykasz się ze znanymi osobami, które osiągnęły sukces.

#26 Zamieszczanie fragmentu bloga.
Zamiast wstawiać link możesz umieścić interesujący fragment bloga, który wzbudzi zainteresowanie Twoich czytelników.
#27 Promowanie wydarzenia związanego z branżą.
Może to być np. konferencja, szkolenie, warsztaty czy event.
#28 Dzielenie się opinią ze swoimi odbiorcami.
Posiadasz swoje zdanie na jakiś temat ? Podziel się nim z innymi. Jest to sposób do nawiązania kontaktu z odbiorcami.
#29 Live
Jeśli jeszcze nie nagrywasz live z jakichś powodów, na początku spróbuj przeprowadzić wywiad z osobą z branży, na pewno będzie łatwiej w dwójkę. Video bardziej trafia do naszych czytelników, a live poszerzy zasięgi na Twoim fanpage.
#30 Zwykłe selfie
Bądź sobą , bądź naturalna !

Jak widzisz opcji jest bardzo wiele, podzieliłam się z Tobą tylko małą cząstką tego co możesz wykorzystać w swoich wpisach.
Jeśli zainteresował Cię temat Fanpage, być może przyda Ci się również mój poradnik w tej samej tematyce.

0 komentarzy