Poprowadź profesjonalny

Live na Facebooku

Dowiedz się jak prowadzić SKUTECZNE transmisje LIVE na Facebooku.

30 WSKAZÓWEK JAKIE INFORMACJE, TREŚCI ORAZ GRAFIKI UDOSTĘPNIAĆ NA FANPAGE ?

gru 7, 2018 | Social Media

Aurelia ikona

Asia Bednarz

Bizneswoman, Lider, właścicielka firmy Social Media Expert, Blogerka, Autorka ebooków, kursów oraz szkoleniowiec. Od kilku lat zajmuję się Marketingiem Internetowym, automatyzacją biznesu oraz sprzedażą. Jestem specjalistą od Facebooka, Instagrama, Chatbotów oraz stron www. Z sukcesami doradzam innym jak efektywnie wykorzystać siłę mediów społecznościowych do budowania marki osobistej, relacji i komunikacji online, czyli rozwoju ich biznesów i marek. 

Założyłaś już fanpage firmowy i nie masz pomysłu jakie posty na nim publikować? Zainspiruj się moimi propozycjami.

#1 Zamieszczenie podstawowych informacji o firmie czy marce.

Np. kilka zdań o specyfice działalności + link do strony www. Informacje te można później wielokrotnie zmieniać.

#2 Opracowanie jednolitej grafiki dla wpisów.

Bardziej profesjonalny wariant prowadzenia strony, szczególnie przydatny gdy poświęcamy wiele środków na stworzenie ciekawych zdjęć czy ich kolarzy i fakt ich kopiowania przez internautów chcemy wykorzystać do promowania firmy/marki. Konkretnie chodzi o ustalenie miejsca zamieszczenia sygnetu logo na grafikach lub ujednolicającego układu graficznego w obrazkach

#3 Umieszczanie ikonki FB.

Wraz z przekierowaniem na firmowy fanpage na firmowej stronie www, ewentualnie w stopce maili, newsletterach i innych kanałach.

#4 Wstawianie postów z miejscem do uzupełnienia.

Tego typu treści mogą wywołać większy ruch na Twojej stronie ( np. gdybym wygrał 1 mln, kupiłbym…)

#5 Dzielenie się poradami.

Udzielaj wskazówek dla swoich zwolenników, które okażą się dla nich przydatne. Możesz dodawać je za pomocą liczb np. Wskazówka #45.

#6 Odświeżanie wcześniejszych wpisów.

Zamieszczaj treści, które kiedyś napisałaś. Dzięki temu nowi użytkownicy będą na bieżąco. Możesz nawet pochwalić się swoim pierwszym artykułem/produktem.

#7 Tworzenie pytań.

Zadawaj pytania swoim odbiorcom, dzięki temu nawiążesz z nimi lepsze relacje.

#8 Oferowanie bezpłatnego e-booka, poradnika, video.

Zaproponuj Twoim użytkownikom bezpłatną wersję produktu. Dzięki temu możesz budować listę dodatkowych e-mail, które odwiedzający będą musieli zostawić, aby korzystać z produktu.

#9 Tworzenie postów z logiem marki.

Zamieść ciekawy i inspirujący obraz z logiem swojej marki.

#10 Dodawanie zdjęć produktów.

Warto pomyśleć o unikalnym zdjęciu np. pracownik faktycznie korzysta z prezentowanego produktu.

#11 Zapytanie o opinię swoich zwolenników.

Twoi zwolennicy z pewnością będą zachwyceni, że prosisz ich o opinie o swoim produkcie.

#12 Udostępnianie pomocnych źródeł.

Publikowanie na swojej stronie pomocnych źródeł, które ktoś już wcześniej wstawił.

#13 Pokazanie innym jak działasz, z czego korzystasz.

Pokaż odbiorcom jakich narzędzi używasz w swoim biznesie, może to wywołać oczekiwaną dyskusję.

#14 Wstawianie ulubionej książki.

Podziel się ciekawą książką ze swoimi fanami, która wzbudzi u nich zainteresowanie. Z pewnością będą za to wdzięczni.

#15 Publikowanie – dnia z życia Twojego pracownika.

Pokaż innym jak funkcjonuje Twoja firma, jakie zadania wykonują Twoi pracownicy. Publikuj zdjęcia np. ze spotkania biznesowego, pracy zespołowej.

#16 Polecanie ulubionych produktów/usług.

Pochwal się Twoimi ulubionymi produktami. Wstawiaj zdjęcia np. jak z nich korzystasz.

#17 Tworzenie ankiet.

Ankiety są ciekawym sposobem na zwiększenie zaangażowania Twojej społeczności. Np. Które hasło podoba Ci się najbardziej ?

#18 Dodawanie cytatów.

Warto wstawiać zabawne i interesujące cytaty, które także w ciekawy sposób będą przekazywały wiedzę Twoim odbiorcom.

#19 Dodawanie postów związanych z Twoim życiem, a nie tylko pracą.

Możesz dodawać zdjęcia np. gdzie byłaś na urlopie, co robiłaś w weekend. Będziesz bardziej wiarygodna.

#20 Utworzenie konkursu.

Zachęć swoich czytelników do tego, aby wzięli udział w konkursie przez Ciebie zorganizowanym. Jest to fajny sposób, aby wzbudzić większe zainteresowanie wśród odbiorców.

#21 Zachęć fanów do zadawania pytań.

Zapytaj się odwiedzających z czym mają problem, czego by się chcieli od Ciebie dowiedzieć. Przekonaj ich że jesteś ekspertem w danej dziedzinie.

#22 Wyróżnienie „fana miesiąca”

Zwolennicy są ważni, dlatego pokaż jakie mają znaczenie. Można wyróżniać najaktywniejszych fanów, niech wiedzą, że są przez Ciebie doceniani.

#23 Dodawanie najnowszych informacji o Twojej firmie.

Coś się zmieni ? Nowy pracownik ? Podziel się tym wszystkim ze wszystkimi fanami.

#24 Udostępnianie zdjęć z imprez firmowych.

Podziel się z innymi ciekawymi zdjęciami z wydarzeń w Twojej firmie.

#25 Wywiad, zdjęcia z liderem w branży.

Dzięki temu Twoi czytelnicy będą wiedzieli, że spotykasz się ze znanymi osobami, które osiągnęły sukces.

JAKUB B. BĄCZEK

#26 Zamieszczanie fragmentu bloga.

Zamiast wstawiać link możesz umieścić interesujący fragment bloga, który wzbudzi zainteresowanie Twoich czytelników.

#27 Promowanie wydarzenia związanego z branżą.

Może to być np. konferencja, szkolenie, warsztaty czy event.

#28 Dzielenie się opinią ze swoimi odbiorcami.

Posiadasz swoje zdanie na jakiś temat ? Podziel się nim z innymi. Jest to sposób do nawiązania kontaktu z odbiorcami.

#29 Live

Jeśli jeszcze nie nagrywasz live z jakichś powodów, na początku spróbuj przeprowadzić wywiad z osobą z branży, na pewno będzie łatwiej w dwójkę. Video bardziej trafia do naszych czytelników, a live poszerzy zasięgi na Twoim fanpage.

#30 Zwykłe selfie

Bądź sobą , bądź naturalna !

 

Jak widzisz opcji jest bardzo wiele, podzieliłam się z Tobą tylko małą cząstką tego co możesz wykorzystać w swoich wpisach. 

Jeśli zainteresował Cię temat Fanpage, być może przyda Ci się również mój poradnik w tej samej tematyce. 

 

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Social Media Marketing Asia Bednarz